Vax korea ltd. | 벡스코리아

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vax korea

㈜벡스코리아는 기술지원 서비스를 가장 중요하게 생각하는 회사 입니다.

수입기계라는 특성상 책임의 소재, 사후 관리에 대한 우려 제기가 항시 우선되는 상황을 고려할 때, ㈜벡스코리아는 수입설비의 설치, 시운전 및 애프터서비스까지 일체를 제공함으로써 그러한 우려를 사전 불식시킬 수 있는 몇 안되는 회사 중 하나입니다.

㈜벡스코리아의 서비스는 신속합니다. 수입산 기계의 신속한 애프터서비스 대응을 위해 주요 수입 부품들에 대해 항시 재고 보유를 함으로써, 고객이 가장 빠른 시간 내 생산복귀가 가능하도록 신속한 서비스를 제공 합니다.

㈜벡스코리아의 서비스는 숙련되어 있습니다. 모든 엔지니어들이 동종 업계 십 수년 이상 장기 경력과 숙련된 경험으로 서비스를 제공하므로 고객이 안심하고 신뢰할 수 있습니다.

㈜벡스코리아의 서비스에는 품질이 있습니다. ㈜벡스코리아의 엔지니어들은 독일 현지의 기계 제조업체에서 정기적이고 체계적인 애프터서비스 교육을 받고 인증서를 획득 후 서비스에 임하므로, 책임 있는 양질의 서비스를 제공합니다.

이러한 장점들은 고스란히 저희 고객들께서 누리실 수 있는 혜택들이며 저희 고객들로 하여 ㈜벡스코리아를 믿고 다시 거래할 수 있도록 하는 가장 큰 요인이 됩니다. 책임감 있는 사후처리 및 관리 서비스까지 ㈜벡스코리아의 선진 서비스를 경험해 보시기 바랍니다.

Vax Korea is the company who treats service as one of the most important issues in this operation, therefore, we invest on after sale service activities as top priority. We are very proud of the fact that we are most probably only one company in this field of industry who offers installation, start-up, operation training and after servicing all by himself. The fact of the most quantity of after service engineers, long term experienced technicians and regular certified trainings at our suppliers’ facilities show how seriously we are treating after service matter for the success of the enterprise.

Our after service is FAST. For the sake of quick response of after servicing the imported machines, we stock more frequently used or important parts to offer fast action to resume our customers’ production as soon as possible.

We offer EXPERIENCED service. All our engineers have more than 10 years careered in meat processing equipment maintenance and after service. As a result, the service we are providing is reliable and satisfactory.

We provide QUALITY service. Our engineers are up to date in technology as they are regularly trained at our suppliers’ facilities in Europe, and thereby our customers and suppliers can be confident with responsibility and high quality from services we offer.

All these benefits are enjoyed by not only our customers but also by our suppliers. By doing so, it saves unnecessary cost to our suppliers and increases marketing value of the brands. We disagree if we treat service as a cost factor only. But, we strongly believe that service is as an object for most investment which pays you back in the end. Why don’t you join in this consensus?

Certificates 기술교육인증서

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